sobota, 5 sierpnia 2017

Czapka Tied Knots

Lato w pełni a ja skończyłam robić czapkę. A wszystko za sprawą odwiedzenia pasmanterii w której znalazłam jeden motek w niebieskim kolorze. Z jednego motka  to tylko czapka może powstać. Wzór dawno czekał wydrukowany tylko nie miałam pomysłu na włóczkę. Z motka zostało trochę nitki i szkoda że nie mam jej więcej bo można było coś zrobić do kompletu. Szybkie zdjęcia telefonem i czapka została uwieczniona.

 

 Od tego momentu przełożyłam czapkę na pięć drutów i z większą uwagą przystąpiłam do spuszczania oczek.


Wykonana z jednego motka Tureckiej włoczki Bene Nati Shetland 60% wełny i 40 % akrylu.
Druty 3,5 ściągacz i 3,75 część dalsza. 
Wzór Justyny Lorkowskiej bezpłatny klik
 
Zastanawiałam się czy nie dorobić pompona bo włóczki jeszcze zostało. 
 Ale to się okaże podczas noszenia.

pozdrawiam serdecznie 
Anka

6 komentarzy:

  1. Super czapka! To nic, że jeszcze lato, jesień już niedługo zapuka do drzwi a czapka będzie już gotowa. Bardzo ładny kolorek włóczki :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam serdecznie autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego rodzaju czapki chyba jeszcze u mnie nie ma w kolekcji, ale myślę, że to jest tylko kwestia czasu. Chociaż na ten moment mam najwięcej kapeluszy damskich od https://hatfactory.pl/4-kapeluszekapelusze-damskie gdyż dla mnie są one najładniejsze ze wszystkich nakryć głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna czapka i mi najbardziej się chyba podoba jej kolor. Jestem zdania, że również po przeczytaniu https://denimbase.pl/duzy-wybor-czapek-damskich-poznaj-sklep-na-miare-twoich-potrzeb/ już wiem, gdzie mam szukać dobrych nakryć głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń