czwartek, 22 marca 2018

Czapka i rękawiczki

Miło mi spotkać się z Wami po długiej przerwie. 
Nosiłam się z zamiarem nie odwiedzania już tego miejsca i nie zamieszczania więcej postów. Ale...
Jest kolejny i pierwszy w tym roku.
Wróciłam pokazać czapkę, która sprawdziła się tej zimy i była moją ulubioną i najczęściej noszoną.
Może i Wam się spodoba i same taką zrobicie.

 Po miesiącu do czapki dorobiłam rękawiczki tym samym wzorem.

Czapka i rękawiczki wykonane z wełny limy Dropsa.
Film jak wykonać czapkę jest tu klik

Pozdrawiam i mam nadzieję do następnego spotkania.

15 komentarzy:

  1. Świetny komplecik. Też trafiłam na ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplecik :)
    Miło , że jednak wróciłaś
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet!!!! Fajnie, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet, mam nadzieję, że dobrze służy przy dzisiejszych śniegach.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw i jestem przekonana, że czapki się nosi znakomicie. Ja chwalę sobie wszelkiego rodzaju nakrycia głowy od https://hatfactory.pl/ więc mam już ich trochę u siebie w domu. Tym bardziej, że pasują one praktycznie do każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Εταιρείες Καθαρισμού στην Αθήνα για υπηρεσίες όπως: καθαρισμοί κτιρίων, καθαρισμός σκαφών, σπιτιού, χώρων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

    OdpowiedzUsuń