piątek, 27 października 2017

Niebieski sweterek

Witam serdecznie. Zaglądam tu ostatnio rzadko co nie znaczy, że nic nie robię na drutach.
 Dzieję się cały czas. Tylko albo nie ma zdjęć gotowych prac albo leżą i czekają na wykończenie.
Z drutów ostatnio spadł kolejny sweterek. 
Oczywiście niebieski.

 Proces tworzenia był nieco dłuższy. Wykonany jest według zdjęcia pokazanego przez córkę.
Trochę miałam kłopotu z rozliczeniem oczek i rozpisaniem wzoru. Najtrudniej było wykonać rękawy bo na zdjęciu były mało widoczne. Ale się udało.
  W prezentacji pomogła mi moja modelka.
 
Sweterek wykonany jest ze sprutego wcześniej ogromnego swetra. 
Urzekł mnie kolor tej włóczki. Niepowtarzalny odcień niebieskiego.
Zrobiony na drutach numer 3,5.
Wiem...wiem ostatnio u mnie niebieski i niebieski.
No cóż może się to zmieni.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających

10 komentarzy:

  1. Piekny i widac, ze pracochlonny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię niebieski i warkocze więc jestem w pełni usatysfakcjonowana:) Rękawy wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warkocze są zawsze eleganckie.
    Gratuluję, wyszedł bardzo gustownie.
    A niebieski, jak ulubiony to co sobie będziesz żałowała:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek, warkocze zawsze są na czasie. Kolor sweterka bardzo mi się podoba, ja też lubię niebieskości. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście baaaardzo lubię niebieski, więc tym bardziej podziwiam Twoje prace :) Super sweter i tym bardziej należą Ci się wyrazy uznania, że zrobiłaś to za zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy sweterek:) Musiałaś się mocno napracować ale było warto:):)
    Acha, niebieski jest podobno kolorem tego sezonu więc dalej przeplataj na niebiesko bez wyrzutów sumienia:):):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wykombinowałaś z warkoczami. Bardzo udany niebieski projekt. Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie zrobiony sweter. Kocham sploty, różnego rodzaju :) Brawo!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń