piątek, 24 kwietnia 2015

Niebieska NIMFA

Nimfa
Czekała długo na sesję fotograficzną.
Podejście pierwsze do niej zostało sprute. Robiłam za małymi drutami i chusta wychodziła jakaś mała. Zamieniłam na większe druty i już dziergałam do końca.
Robiłam ją ze wzoru klik, który jest bezpłatny.
Początki chusty można obejrzeć tu klik
Zapraszam na sesję mojej kolejnej NIMFY

 
 
 
 
 

 A tak wyglądała podczas leżakowania z powbijanymi w siebie szpilkami.

 
 

Robiłam według pomysłu drobnej zmiany we wzorze, który podejrzałam u Renatki klik
Zmiana niewielka, ale dzięki niej zmienia się kształt chusty.
A na czym polegała zmiana zajrzyjcie do autorki tej zmiany.
Dane techniczne
włóczka Delight DROPSA 3 motki
kolor 04
druty 6

pozdrawiam serdecznie 



18 komentarzy:

  1. Piękna :-) Cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za odwiedziny i ciepłe słowa.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Cudna, tez mam ja w planach zrobic, sliczne ten kolorek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze więcej tych cudności bo wzór łatwy do dziergania tylko wełny na razie brak.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Przepiękna chusta w świetnej kolorystyce:) Muszę obejrzeć ten wzór, bo myślę o jakiejś chuście, kiedy skończę tę, co robię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda, piękna tonacja kolorów. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i serdeczności.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładna Nimfa. I fajna sesja foto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam zdjęcia na sobie ale ostrość nawaliła.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękny wzór...kiedyś zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna. Piękny wzór. Na razie tylko podziwiam, ale może kiedyś się odważę i spróbuję zrobić taką chustę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam do zrobienia. Chusta nie jest skomplikowana.
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękna chusta i zdecydowanie zmiana drutów na większe dobrze jej zrobiła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń