niedziela, 14 czerwca 2015

Sukieneczka

Skończyłam sukieneczkę dla czterolatki.
Na wieszaku na pewno nie wygląda okazale.
Tak mi się przyjemnie robiło, że wyszła dość długa.
Na zdjęciu tył sukienki trochę wystaje bo nie ma jeszcze przyszytego guziczka do zapinania.

 Na początku miała być tunika.
 Zmieniłam plany bo bambus bardzo wydajny w motku ponad 400 m.
Podzieliłam sobie dół roboty na kliny i zaczęłam dodawać oczka.
 dane techniczne 
włóczka: bambo fine Alize 1,5 motka
druty: 3,5
 kolor: 3256
Sukienka stała się jedną z tych co się "kręcą"
Pierwszy raz robiłam z bambusa i muszę przyznać, że bardzo przyjemny w dotyku.
Pomijając wszystkie walory tego typu włóczek.
Teraz już wiem, że w najbliższym czasie muszę kupić druty mniejsze niż 3,5 na żyłce.
Kiedyś taka grubość mnie przerażała.

pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

  1. Wspaniała sukienka :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bambus. A sukienka wyszła śliczna :)
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bambus miałam pierwszy raz na drutach. Jest super tylko szkoda, że to taka cienizna.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczne kolorki. Bambusowa włóczka powinna sprawić, że milutko będzie się ją nosiło nowej właścicielce

    OdpowiedzUsuń