niedziela, 11 czerwca 2017

Dzierganie w miejscach publicznych

Światowy Dzień Dziergania w miejscach publicznych 10 czerwca Warszawa.
Przybyłam do Warszawy na spotkanie dopiero o 13. Dziewczyny spod kolumny Zygmunta przeniosły się na Krakowskie Przedmieście pod numer 81.
 W trakcie spotkania odbyło się losowanie nagród. Sponsorem nagród był nowo otwarty sklep klik.
Nagród było więcej niż uczestniczek więc losowanie odbyło się dwa razy. Ja miałam trochę więcej szczęścia i dostałam dwie niespodzianki. Druty drewniane i torbę. Jak to na spotkaniu ochy i achy nad robótkami. Po takich spotkaniach wzrasta chęć na zakup "tej" fajnej włóczki i wydłuża się kolejka o kolejną  - "muszę ją mieć".
 
 
 
 
 
 Pod koniec spotkania przeniosłyśmy się pod Kolumnę Zygmunta.
Dziewczyny było mi bardzo miło spotkać się z Wami. Choć szarotki są dwa razy w miesiącu.
To spotkanie było super.
 Kto ma ochotę za rok dołączyć to w tym samym miejscu.
pozdrawiam
Anka


1 komentarz:

  1. Widać, że udany dzień! Szkoda, że do Warszawy mam daleko, ale przynajmniej zdjęcia pooglądać można! :)

    OdpowiedzUsuń