niedziela, 25 czerwca 2017

Czekoladowa chusta

Czas wakacji upałów słonecznej pogody a ja pokazuję zimową chustę. No cóż. Jestem na etapie wykańczania i uwalniania drutów. Chustę miałam na drutach podczas ostatniego spotkania w stolicy. Uprana ale nie blokowana, bo nie jest to w stu procentach wełna. Włóczka pochodzi ze sprutego swetra, która czekała na drugie życie. Brakowało mi czegoś brązowego pod szyję do kurtki zimowej  i tak padło na tę włóczkę (kolor gorzka czekolada) i wzór klik. 

 Wzór jest bezpłatny i bardzo ciekawy. Dziergałam na drutach 3,5 dzięki temu chusta jest trochę bardziej zwarta. Zrobiłam ją trochę większą niż w opisie.




 Chusta wyszła dość duża.

 
 Włóczka miękka i ciepła. Chusta czekać będzie cierpliwie do zimy choć w chłodniejsze letnie wieczory może się przydać. Podczas robienia chusty oczywiście nie obyło się bez prucia. Wzór ma takie powtórzenia gdzie dodaje się oczek w środkowej części na które trzeba uważać.
Kolejna robótka w której dzisiaj zamykałam oczka to sweter robiony w częściach. Dawno nie robiłam swetra do zszywania. Ten cały korpus jest robiony razem. Tylko rękawy są do zszywania. Ramiona łączyłam razem ale nie zszywałam. Zamykałam oczka na trzech drutach. Mam nadzieję że po wszyciu rękawów wszystko będzie do siebie pasowało.

Pozdrawiam.
Anka

10 komentarzy:

  1. W życiu bym nie powiedziała że szal wydziergany z włóczki wyprutej ze swetra , wygląda ślicznie , co do tych zimnych dni akurat w Polsce nam ich nie brakuje^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze duże zapasy włóczki pochodzącej ze sprutych swetrów.

      Usuń
  2. Dzięki za wzór chusty właśnie czegoś takiego szukałam:) Wygląda pięknie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna chusta, sweterek wygląda ciekawie, ładny kolor włóczki. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super chusta! Na pewno posłuży o każdej porze roku! :) A i ja już dawno nie robiłam swetra do zszywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta przydaje się wieczorami. Ale ma się sprawdzić zimą. Sweterek czeka na "ten" dzień do zszycia.

      Usuń