sobota, 25 czerwca 2016

Semele

Kolejna Semele w mojej kolekcji. Bardzo lubię ten wzór chusty. Tym razem zrobiona z wełny Baby Merino Dropsa. Pierwszy raz robię z tej włóczki. Kolor też ciekawy. Skusiłam się jeszcze na inny kolor ale czeka na swoją kolej a może na ciekawy pomysł. Chusta wyszła całkiem spora.

 
 Zdjęcia robione w 34 stopniowym upale ale cóż są. 
Chustę robiłam na drutach 3.75
Baby Merino Dropsa kolor 40
prawie 5 motków
Ostatnie zamykane oczka w kolejnym szalu.
Nie wiem jak u Was. Ja lubię mieć przynajmniej dwie robótki na drutach. Jedną telewizyjną a drugą bardziej skomplikowaną wymagającą uwagi i skupienia.
Tym razem z wełny estońskiej którą mam pierwszy raz na drutach. Jeszcze kilkanaście oczek i będzie gotowa.
I teraz problem co dalej. Co wpadnie na druty. Na wełnę trochę za ciepło a szykują się upały.

pozdrawiam Anka

14 komentarzy:

  1. Cudowna:-) Pozdrawiam Aniu bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna chusta, chociaz w ten upał nawet jej oglądanie sprawia że jest mi jeszcze goręcej;)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do zrobienia zdjęcia swetra. Na razie czeka a letnia pogoda w pełni.
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  3. Cudna semele :-) Przepiękny kolor - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Semele znam, ale (jeszcze) nie posiadam. Ładna jest i bardzo uniwersalna. Wykończenie dodaje jej uroku. Po skończonej pracy proponuję wrzucić na druty bambusa ;)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie bambus ale nie posiadam żadnego motka.Chyba jednak wełna albo chociaż w połowie. Bawełnę mam ale brak pomysłów.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Wspaniałą chusta:) Zaczynałam kilka razy ale zawsze utknęłam w jednym miejscu przy przechodzeniu z pierwszego listka w następne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam tylko wystarczy odwrócić robótkę nabrać z boku oczka i już. Wzór na pewno wymaga wiele uwagi i cierpliwości. Moja to już trzecia a każda jest inna.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Semele śliczna! Czy chusta tego projektu potrzebuje blokowania?
    Mam obecnie na drutach również estonkę, ale doprowadza mnie do szału, rwie się co kilka metrów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą semelę robiłam z włóczki o składzie 30% wełny i z moheru i wyglądają całkiem dobrze. Nie blokowałam ich. Moja estonka też się rwała. Ale nie zrażam się tym. Mam w zapasach jeszcze kilka motków i już zastanawiam się co z nich zrobić.

      Usuń
  7. 46 year-old Assistant Manager Margit Shimwell, hailing from Picton enjoys watching movies like Pericles on 31st Street and Skimboarding. Took a trip to Harar Jugol and drives a Delahaye 135 Competition Court Torpedo Roadster. Wiecej informacji o autorze

    OdpowiedzUsuń