sobota, 30 lipca 2016

Chusta Close To You

Skończyłam najmniejszą i chyba najłatwiejszą do wykonania chustę. Wzór bardzo szybko się zapamiętuje podczas robienia, więc była to robótka telewizyjna. Pierwszy raz robiłam z tak mięciutkiej niteczki - wełna jagnięcia ręcznie farbowana. Zakupiona przez koleżankę ze spotkań robótkowych. Ba kupiona "wyczaiła" bo włóczka ta znika z półek sklepowych zaraz po wystawieniu. Kupiłyśmy ten sam kolor i podzieliłyśmy się łupem. Mi przypadło dwa i pół moteczka. Całe 500 metrów radości. Chustę robiłam z dwóch nitek jednocześnie. Teraz włóczka w sklepie jest w motkach po 400 m. Większość z Was już na pewno wie o jaki sklep chodzi. Tak to w sklepie Włóczki Warmii włóczka ręcznie farbowana znika z półek bardzo szybko. Mojego kolorku już tam nie ma ale to taka klik
 Zanim powstało to co wyżej na zdjęciu było kilka przymiarek do innych wzorów. Ale nic mi nie pasowało. Główny powód ograniczenia włóczki. Nie dokupię, kiedy zabraknie bo jej już nie ma. Rozpoczętą robótkę cisnęłam w kąt. Przeleżała tam czas jakiś. Olśnienie przyszło dopiero kiedy zobaczyłam nowy projekt Justyny idealnie pasujący do tej włóczki. Wzór na dodatek bezpłatny polecam klik
 



Kolory tej włóczki to istne landrynki a tak mi się skojarzyło z cukierkami. Na pewno jeszcze ją kupię. Jest taka mięciutka i milutka tylko szyję otulać
 pozdrawiam serdecznie
Anka

9 komentarzy:

  1. Cudna chusta z pięknej wełny :-) Śliczne kolory - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wełenka jest rzeczywiście bardzo mięciutka i godna polecenia.

      Usuń
  2. Jaka śliczna! Od razu wiedziałam, że chodzi o Włóczki Warmii :) Ja też na ten projekt kupiłam właśnie tę włóczkę! Super się sprawdzi :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jak wyjdzie. A i oczywiście jakie kolorki.

      Usuń
  3. Bajeczne kolorki i piękny wzór. Bardzo ładnie Ci się udała ta chusta! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest godny polecenia. Czy włóczka jednolita czy w kolorach tęczy na pewno chusta będzie wyglądała uroczo.

      Usuń
  4. Witam, A czy mogłabym prosić ten wzór po polsku:) jestem początkująca i nie bardzo rozumiem. Podaje email jakby któraś z Pań była tak uprzejma i mi wysłała. hoop_100@wp.pl.
    Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam'Ania

    OdpowiedzUsuń