niedziela, 30 października 2016

ZickZack szal

Witam po długiej przerwie.

Przez cały ten czas coś na drutach powstawało. Jesień się zaczęła dni pochmurnych było bardzo dużo a okazji do zrobienia zdjęć bardzo mało. W roli modelki występuje dziś moja córka, która jest właścicielką szala. Tak naprawdę jest to szal numer II. Numer jeden jest mój tylko w innych kolorach i z innej włóczki.
Szal powstawał bardzo szybko choć robiony na cienkich drutach. Może dlatego robiąc kolejny już tak często się nie myliłam i nie musiałam pruć. Większość z Was na pewno już taki szal posiada.

 
 
 
 
 
 
Szal ZickZack wykonałam z włóczki czarnej skarpetkowej i Toska Light  LANG kupionej tu
robiłam kolorem 51 i drutami 3.0. Kolorowa włóczka jest tylko w 55% wełną. Szala nie blokowałam suszyłam na płasko. Robiłam go trochę po swojemu dodałam po 5 oczek na brzegach.
Jeśli macie ochotę wzór jest tu

Pozdrawiam serdecznie Anka. 

6 komentarzy:

  1. Przepiękny szal. Bardzo przypadł mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny szal i ciekawy zestaw kolorów. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Baaardzo mi się podoba :) Ma piękne kolory. Na pewno ze wzoru skorzystam. Tylko nie wiem kiedy. Ogromna kolejka mi powstała rzeczy do zrobienia, na już, teraz.
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń