środa, 29 lipca 2015

WDiC 32

Witam w kolejną środę.

Mimo wakacyjnych wyjazdów zabawa u Maknety trwa.
Sięgnęłam po coś lżejszego choć trzecia płyta z czarnej serii  Camilla Lackberga "Kamieniarz" czeka.

Kończę słuchać Małgorzaty Kurskiej "Ekologiczną zemstę".
Książka lekka łatwa i przyjemna.

Na okładce kilka słów:
"Gdzie policja nie może...tam Malwina i Eliza z pewnością dadzą sobie radę!
Tym dwóm energicznym niewiastom niestraszni są złodzieje i wandale.
Bo najważniejsze to mieć plan.
Zemsty oczywiście. fakt, że czasem się sypie, lecz przy nieograniczonej inwencji mścicielek nawet najbardziej spalony plan potrafi dać zadziwiające efekty".

Książka zdecydowanie wakacyjna.
A co druciarsko?
Chusta Justyny Lorkowskiej.
 
 

 Na drutach zostało jeszcze trochę oczek.
Ale zbliżam się do wielkiego finału.

Pozdrawiam serdecznie


21 komentarzy:

  1. Cudowne kolory- zapowiada się piekna chusta:-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki wybrane z "łapanki" wedle grubości.
      Jest tyle możliwości zestawiania kolorów, że już myślę nad kolejną...
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Już widać, że chusta będzie przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta chusta, też już się zaopatrzyłam we wzór i moja będzie w podobnej do twojej kolorystyce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak odległość była by mniejsza można by było zrobić wspólną sesję...
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudna chusta :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta w ciekawej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gustownie dobrane kolory. Ja na razie szukam odpowiedniej włóczki i nie mogę zdecydować jakim kolorem wykonać tą piękną chustę. Non stop zmieniam zdanie:(
    A ty jakiej włóczki użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją zrobiłam z 4 motków Filcolany arwetty clasic. Dwa 954 i dwa 807. Skusiłam się na " nią" na spotkaniu w Magic lopie.
      pozdrawiam

      Usuń
  7. ładne kolory dobrałaś, chusta bedzie piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam motki koloru oberżyny i tylko w sklepie ten kolor dobrałam (szary) bo kolorków już brakowało. Ten mi jedynie pasował.
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zostało mi jeszcze około czterech powtórzeń. Mam nadzieję, że po niedzieli już będzie zblokowana.
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Uwielbiam książki Camilli Lackberg :) Chusta będzie piękna - ślicznie dobrałaś kolory! Ja właśnie zakupiłam wzór na nią, pozostało mi tylko kupić wełenkę i zaczynam!
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Ciekawe dla mnie książki poznaję na spotkaniach środowych u Maknety.
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Czekam na pełną odsłonę, ale juz widać że będzie co podziwiać;)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń