środa, 5 listopada 2014

Można samemu


Odwiedziłam stacjonarną pasmanterię w poszukiwaniu szpilek. Zawsze mi ich brakowało przy blokowaniu chust i musiałam używać tych bez kolorowych końcówek.
Profesjonalnych nie mam.
Ku mojemu zdziwieniu pani pokazała mi (na zdjęciu nie są w plastikowym pudełeczku, ale ładnie powtykane w kawałek plastiku).
Cena 1.50 zł.
Kupiłam kilka opakowań bo może już ich więcej nie spotkam.
Dokupiłam do nich kilka drobiazgów.
Nigdy nie robiłam biżuterii, choć zawsze chciałam spróbować.
Jak już zaczęłam buszować po sklepach internetowych to nie mogłam spotkać kamieni w odpowiednim kolorze albo rozmiarze i rezygnowałam z zakupów.


 
 
 
 Na zdjęciu niżej widać różnicę między szpilkami.
Ciekawa jestem jak duże są te do blokowania.

 


 Brakowało mi ostatnio znaczników. Na razie zrobiłam w mniejszym rozmiarze.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem wszystko to co wykonujemy sami jest piękne, gdyż rękodzieło to poniekąd prawdziwa sztuka. Tym bardziej gdy mamy możliwość wykorzystania tkanin https://ctnbee.com/en na które może być naniesiony indywidualny nadruk. Jest to piękna sprawa i otwiera przed nami nowe możliwości.

    OdpowiedzUsuń