czwartek, 2 października 2014

Łazienki Królewskie



Zapraszam Was do Łazienek 

Piękny dzień. Wczoraj chmury zakrywały słońce, a dzisiaj pogoda jak na zamówienie.
Przed przyjazdem do tego miejsca spędziłam czas na Starym Mieście, ale dopiero tu żałowałam braku aparatu fotograficznego.
Tak mnie natchnęło, że wyciągnęłam telefon i zaczęłam robić fotki. Nie miałam pewności czy mój telefon sprosta zadaniu, ale po wrzuceniu ich do komputera stwierdziłam - chyba się sprawdził telefonik.
Jak macie ochotę to zapraszam. Mam ich więcej, ale nie chcę nikogo zanudzać.
Nowością jest chiński akcent w ogrodzie, ale nie mylić z centrum handlowym.
Nowe dwa piękne budyneczki ozdobione w środku malowidłami dzieli piękne małe jeziorko z liliami wodnymi i charakterystycznym mostkiem. 


A na koniec zagadka jaki dumny ptak ukrył się na zdjęciu?

Zadowolona i zmęczona pozdrawiam do następnego.......papa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz